- Il chioggiotto Kevin Moressa incanta nell’Inter Under 17 e Under 18
- Viale Adige, eliminate le barriere architettoniche. Lavori quasi completati
- Calcio, un amore che non va in pensione! A Chioggia arriva il torneo per gli over 60
- Arriva“Piazziamoci un Libro”: due mesi di incontri a Chioggia e Sottomarina
- Chioggia in Fiore: successo di pubblico, colori ed energia. E ora si lavora alla Festa di Primavera a Sottomarina
- Teatro: i ragazzi del Classico vincono il concorso internazionale “Uno nessuno e centomila” in Sicilia
- Novità al Liceo, nasce il podcast “Laguna Matata”: si parlerà di ecosistema lagunare
- Anche a Chioggia si è svolta la “Notte del Classico”, quest’anno dedicata al mar Mediterraneo
- Prefetto, Questore e Forze dell’Ordine incontrano la città per un territorio più sicuro
- Mercato Ittico all’Ingrosso, due milioni dalla regione per l’intervento sulla sala aste
Oroscopo ciosoto dela Gina

Dal 6 al 12 gennaio
Buona settimana cari segni!
Vi auguro che la vecia Berola sia passata a trovarvi e vi abbia portato una calza piena di leccornie per iniziare questa settimana nel modo più dolce possibile!
Le vacanze di Natale sono finite e già desideriamo pensare al prossimo ponte o alle feste più vicine. Gina mi ha promesso che già i primi di febbraio cucinerà le fritòle; nel frattempo meglio cercare di smaltire un po’ di grasso con qualche minestrone e verdura lessa!
E anca sto ano in quatro e quatroto s’avemo magnà le feste!
Ariete (21 marzo - 20 aprile)
Na lexiera malinconia te pervade: no ti vuoi smontare l'albero e metare via balochi e lustrini. CIAPA EL TEMPO OPORTUNO,CONSERVA LA MAGIA DEL NADALE E SPARGILA NEL QUOTIDIANO.
Toro (21 aprile - 20 maggio)
El ritorno in modalità scatanti al cento per cento no ve preocupe, a dire el vero no vedevi l'ora. OCIO A NO CORARE MASSA E A NO SFIBRARVE, L’ANO XÈ APENA INISSIÀ,RISPARMIATE.
Xemei (21 maggio - 20 giugno)
Pianelo pianelo ve riciapè, ma sensa stress, no ve giove, ve fa ben riposare,magnare cibo sàn e fare shopping. UN FIÀ DE LETARGO RINFRANCHE E VE RENDARÀ PÌ PIMPANTI.
Cancaro (21 giugno - 20 luglio)
Destuà le lucete e cavà i boa argentati sentirè la necessità de fare le pulissie de primavera in anticipo. ORDINE PER ELIMINARE I OGETI INUTILI, SPASSIO BIANCO PER RIDIPINGERE LA VOSTRA VITA.
Leon (21 luglio - 20 agosto)
No sé anomali, no preocupeve, per tuti xè dificile inissiare de novo, rimetarse in xiogo, ripartire. NO SENTIVE DIVERSI, LA STANCHESSA XÈ COMUNE, AVÈ UN SENSO DEL DOVERE MONDO ALTO.
Vergine (21 agosto - 20 settembre)
Sempre soto pressiòn, de corsa per fare quadrare tuto. Se ve sentì indolensii fermeve e tioleve del tempo. RALENTARE NO FA MAI MALE E XÈ FRUTUOSO .
Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)
Vacanse aventurose e sodisfacenti,adesso se pronti per nove sfide e soprese che sarà dadrio l'angolo! OCIO A IMPREVISTI GRADEVOLI MA DAVERO CHE VE LASSARÀ DE STUCO.
Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)
Montagne come pandori, nuvole de mandolato, fiumi come grape …ocio al panorama che ti te là magnà tuto! URGE RECUPERO GIRO VITA.
Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)
No importe se fuora xè giasso, avè deciso che passà el Nadale l'istà xe vissina e quindi la dieta devente ferrea. DETERMINAI E UN PELO INDIVIDUALISTI EL CHE NO GUASTE A VOLTE TRA MILE OPORTUNISTI.
Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)
Chi a tempo no aspeti tempo, avè na fretta produtiva che ve farà rigare driti per tuto el mese. SERIETÀ, MASSIMA E CONCENTRASSIÒN ALTISSIMA.
Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)
Metevela via: le ferie xè fine, el panetòn xè stà el to compagno per setimane, ocio che na xè un cussìn! DIMINUISSA SUCARI E BIBITE DE GIORNO IN GIORNO E TI TORNARÀ SCATANTE.
Pessi (21 febbraio - 20 marzo)
Picole malinconie quotidiane ma tanta volontà e altruismo te fa pensare poco a ti e mondo ai altri. OCIO CHE QUALCHEDÙN NO SE NE APROFITA DELA VOSTRA GENEROSITÀ E SENSIBILITÀ.